Uitnodiging: Open Brainstorm

Open Brainstorm: iets voor jou?

Stapel enveloppen, kaarten en pen, copyright Justine FurmanczykMaandelijks organiseer ik een Open Brainstorm. Zie het als een gelegenheidsdenktank: elke keer gaat een andere groep mensen aan de slag om ideeën te bedenken voor steeds weer een ander vraagstuk. De vraagstukken worden vooraf ingebracht door mensen uit de groep. Ik bedenk en leid het proces. Dat is elke keer anders, omdat elke vraag zijn eigen aanpak vergt. Maar mooi meegenomen: daardoor is geen avond hetzelfde, dus als je het leuk vindt kom je gewoon vaker.

Meld je meteen aan via info@nieuwemuze.nl! Het is leuk, het is gratis, het is gezellig:

• Leuk om ideeën te verzinnen? Hier is je uitlaatklep.
  • Moeilijk om ideeën te verzinnen? Tips&tricks helpen je op weg.
  • Denksporter? Dit is een super-hersen-workout.
  • Avond uit met inhoud? Beter dan een pubquiz!
  • Ideeën nodig? Zet een denktank vol creativiteit aan het werk.

Voor mij is dit een mooie manier om iets (terug) te doen voor mijn netwerk. En ik vind het fantastisch om mijn en jouw creativiteit aan het werk te zetten, dus je doet me (en ik doe mezelf) geen groter plezier dan door me de kans te geven mijn tanden in een vraagstuk te zetten!

Doe je mee? Het is op de tweede dinsdag van de maand, 19.30 inloop, 19.45 start en 22.15 klaar. Plaats van handeling is mijn werkruimte in Middelburg. Meld je direct aan: mail naar info@nieuwemuze.nl.

De eerstvolgende is op 13 juni.